Alla inlägg den 5 april 2010

Av Britt - 5 april 2010 08:24

God morgon, eller???!

När jag drog upp rullgardinen i morse var det nära att jag drog ner den igen! ?

1.2 grader och.....

SNÖ, SNÖ och mera SNÖ ifrån vår Herre där uppe!

JAG VILL INTE HA MERA SNÖ!!

Måste ha hänt efter klockan 03.25 för så dags fanns det inte en snöflinga på marken (Wilma ville som vanligt ut och svalka sig så vi var ute då.)

      Vilken hemsk syn när man har vårkänslor!


Micke har kommit fram ordentligt till Kina och Shanghai i natt.

Nu väntar vi bara på att han ska komma hem igen helskinnad .

"Shanghaiar" Kineserna fortfarande folk??


Gårdagen bestod i en massa kaffedrickande och tv tittande blev inte mycket nyttigt gjort .

Passar på att "beta av" alla inspelade tv program nu när inte barn och gubbe behöver en.

Blev allt ifrån Fuskbyggarna till Arga snickaren till Sex and The City.


Har förresten inte berättat om vad som hände i förrgår när jag skulle ge hundarna mat.

Jag ger dem extra "smask" nu när de diar i form av Färskfoder ifrån Klass.

Hittade som tur var denna SPIK i maten INNAN jag delade ut maten.

  

Mums för hundmagar eller???


  

Innehållsdeklaration lyder:

Naturligt färskfruset helfoder för alla hundraser.

Täcker näringsbehovet oavsett ålder och storlek.

Innehåll: Vom, Puts av nöt, Lunga, Strupe, Lever, Hjärta, Njure; Syrade mjölkprodukter, Vete, Korn, Havre, Havregryn, Vetegroddar,Vetekli, Potatisprodukter, Melass, Linfrö, Vitaminpreparat A.B.D.E


Det var allt, hittar inte en stavelse om Spikar i innehållsdeklarationen och enligt Livsmedelsverket SKA alla ingredienser deklareras!!!

 

Gissa vem som ska ringa tillverkaren i morgon och klaga??....

Tänk om jag gett detta till en liten valp, är övertygad om att den magen inte mått så bra utav att få spik i sig!!

LÄSKIGT!

 

Nu ringde äggklockan som talar om att det gått 30 minuter sedan jag åt frukostmackan= nu kan jag dricka teét.

Bör ju inte äta och dricka samtidigt efter min magsäcksoperation.


Så jag slutar morgonrapporteringen nu med några färska bilder på valparna..

  Mimmis gäng  



  

Och Wilmas alla små( en är på väg ut till höger i bild).


Ha en riktigt bra dag alla vänner!!


Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards