Alla inlägg den 28 april 2010

Av Britt - 28 april 2010 07:17

    


Denna underbara syn möttes jag av i går morse när jag kom in till WIlmas valpar.


De små liven har växt så mycket att de numera når upp till ovansidan på deras valphus där jag lagt ifrån mig lite bra och ha saker såsom tex, hushållspapper att ta upp bajs med.


Gårdagen gick i ett hela dagen...efter morgonpromenaden åkte jag till affären med Birgitta och handlade mat till tvåbeningarna i familjen samt lite mer välling till fyrbeningarna.


Efter valplunchen kom Eva som har Chico, en wheatenpojke som bor i Stigtomta över på lite valpgos.

Hon satte sig på golvet på altan och var direkt överfallen av alla småttingar.

  


Efter en lång stund av bus somnade valparna gott i olika klungor på altanen..


    


En del har härliga sovpositioner, här vilar inga höftledsproblem ännu:


  


Lite senare kom familjen Olsson över för att titta på valparna och när de varit här ett par timmar var de ägare till lilla Bossanova Baby, Grattis hon kommer att få ett bra liv hemma hos dem är jag övertygad över!


Nu bär det av till veterinären i Katrineholm med Mimmi som fick däng av Wilma och Moa igår, slagsmål om ett gotteben resulterade i en skada vid ena ögat.


Alla valpar sover gott i hagarna efter morgonens frukost och lek.


Ha den bra dag!


Tjing tjing!!


Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards