Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Britt - 2 maj 2010 20:09

Nu är det kväll igen och alla hundar sussar sött runt om i huset...  

I dag var Tidningen Sörmlandsbygden här på uppföljningsreportage, full fart i utehagen vill jag lova!

Tyvärr var det en blåsdag så man kunde inte ha valparna ute så länge men som tur är har vi ju altanen....


Nä nu J-lar....... är det banne mig fästinginvasion!!!

Nyss kröp det en fästing på dataskärmen medan jag bloggade..eller var det ett datavirus som kröp omkring??  +  


Det gäller att kolla hundarna när de varit ute, för hu vad det kryllar av fästingar nu och jag törs inte sätta på hundarna fästinghalsband så länge valparna är kvar hemma, eller törs man??


Sandra och Marie var här idag och tittade på valparna och Sandra fotograferade dem, eller rättare sagt hos ställde upp dem och jag tröck på avtryckaren...får se om jag lyckdes få till några bilder.


Nu kommer gubben min med lite kvällste sedan väntar sängen.

Natti natti..             

lite sovposer får avsluta dagens kåseri..

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards