Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Britt - 5 maj 2010 17:59

ÅÅÅÅÅ vad jag är trött på Royal Canins dåliga uppfödarservice!!  

 

Jag tycker att det är skit dåligt av dem att inte lyckas leverera valppaket till en på 24 dagar!

 

Ska man behöva beställa valppaketen när innan valparna är födda för att de ska hinna få iväg, SIZE näringsanpassad kost för valpar, rabattkupong, information om produkter, doseringsmått, valpmapp, tygkasse och en valpfilt!!

  

Jag hade förvisso blivit förvarnad av andra kennlar som använder deras foder att det tar 4-5 veckor innan man får paketen, till skillnad på tex. Hills som levererar på tre dagar och Eukanuba på 1 vecka!

 

Här köper man foder för en sisådär 10 000:-/ år om man inte har 15 valpar förståss..då blir det genast betydligt mer klirr i deras kassa.

 

Dessutom så gör man reklam för dem på ens hemsida OCH genererar lika många nya kunder till dem i regel, som valpar man har till försäljning!

Och hur tackas man för det????

Jo, idiotsvar av uppfödarserviceansvarige som hävdar att det kan ta lång tid att få ut varorna pga. Postens Företagspaket kan få punktering på deras lastbil samt att varorna packas på lagret som inte ligger vid huvudkontoret (var packar man annars varor,på toaletten?)

Ligger lagret i Kina och sedan skeppas paketet mad lastfartyg eller??!!!

 

Barnens far har kört Företagspaket en massa år och ALDRIG fått punktering på sin lastbil!

Snacka om Bullsh-t!!  

 

Nä, nu är det jag som byter till Eukanubas foder istället.

Kostnaden på fodret är ju det samma, men servicen gentemot uppfödaren och valpköparen betydligt bättre.

Dessutom får valpköparen mer foder!

 

Som ni märker är jag jäkligt upprörd idag så nu ska jag ta och sätta mig framför Tvn och titta på the Mentalist som jag spelat in.

 

Tjingeling, förhoppningsvis är jag på bättre humör i morgon....

Tills dess en solnedgång i Skåne fotad när jag var och parade Mimmi hos Ulrika och Tino.

 

  

 

 

 

 

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards