Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Britt - 29 maj 2010 07:38

   Hej igen!


Måste bara fortsätta på gårdagens bloggtema, valpterrorism!

Jag fick ju göra ett avbrott under bloggandet för att rädda en pelargon och dammsuga altan.

Det var bara en liten uppvärmning inför vad som komma skulle....


Efter en stund blev det tyst igen och tystnad hos valpar liksom hos småbarn betyder inte alltid att de små liven sover sött har jag lärt mig nu!

Detta var vad de gjorde:

  

Jippi, full fart i blomslakten.

  

Så här såg blommorna ut före:

  

Så här såg den första blomman ut, den som de övade på först. Den var ju räddningsbar.


Men inte denna:

   

Känns som det inte ens är lönt att plantera om den eller hur??

   

Få hit den igen matte det finns lite grönt kvar att bita på..


  

  

Jag är helt oskyldig matte,,, jag svär... säger Elvis!


  

Efter välförättat värv somnade alla småterrorister SÅ gott inne i valphagen medan matte dammsög altanen igen!


Ha en underbar lördag alla vänner där ute!

Ps: Alla ni valpar som redan flyttat härifrån, GÖR INTE DETTA BUS HEMMA säger valpmatte!! Ds


Tjingeling

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards