Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Britt - 9 juni 2010 21:31

Oj vilken dag det varit...full fart framåt....

Det var som min partikollega Veronica sa igår, när hon gratulerade mig på

50 års dagen  - Nu börjar andra halvlek!


Dagen har bestått i firande,

 firande och en hel del shoppande..mer firande och mer firande! 


Just nu sitter jag och sippar på ett glas Veuve Cliquot Ponsardin"Gula Änkan" .

Min man tyckte att jag skulle firas denna dag med äkta champagne..jo jag tackar, det smakar inte kattpink!


   

Dagen till ära dricker jag inte i champagneglas utan i ett Wheatenglas, går minst lika bra!!

Presentskörden idag har bestått i en massa fina blommor, bla. 4st Orkideér, jag som älskar dem. fina buketter, en resa till London av min kära man den 11 september. Då ska jag ÄNTLIGEN få uppleva Last Night Of The Proms, jippi!!!

Denna konsert har jag sett på tv sedan jag var pytteliten och alltid velat vara med om, nu blir det äntligen av.

Jag har också fått en fontän till trädgården och en chipavläsare av Birgitta och Thore ..Vilka fantastiska grannar jag har!!

     

Lite av blomskörden och chipavläsaren..

TACK ALLA VÄNNER FÖR UPPVAKTNINGEN!!!!

   

Fika på eftermiddagen med Thore, Birgitta, svågern Kjell, svärmor Britta ,Zakaria jag och grANNEn, micke fotar och servar .


Nu snurrar det i mitt huvud av Champagnen så det är hög tid att sluta blogga !!


Ha en fantastisk natt alla vänner där ute!


Tjingeling!

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards