Alla inlägg under juni 2010

Av Britt - 1 juni 2010 20:22

Oj, redan juni..kanske dags att börja planera 50 årsfesten??


I dag har jag varit hemma hos Isa, Pia och Pelle och hälsat på.

Oj vad hon hade det fint i sitt nya hem.

En härlig trädgård att strosa runt och rasta husse och matte i.

Till hösten kan hon kanske t o m äta lite blåbär?

Isa njöt i fulla drag över att slippa alla busiga syskon tror jag, bara en husse och matte som öser kärlek över henne, det är inte dåligt för en liten wheatenvalp!


Solen har lyst över oss alla idag också och det tackar vi för!


Rosemarie ringde och det verkar som lilla Beach Boy Blues kommer att flytta hem till Bryngelstorp och få heta Higgins( vilket tufft namn).

    

Vi hoppas att det kommer att gå bra för dem, mer info om detta närmare flytten.


Jag har slarvat med att dricka vatten idag och det straffar sig nu,,oj oj vilken huvudvärk jag fått.

Blir till att gå och lägga sig bums känner jag!


Ha det så bra alla vänner där ute och sov så gott!!


Tjingeling!


Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Skapa flashcards