Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Britt - 28 juli 2010 21:01

Ja, då har lilla Isa, Wibrimic´s Blue Moon Of Kentucky varit på spa i Larslund.


Den lilla sötnosen kom hit och fick en "heldag"på trimbordet och i badkaret inför sin debut i utställningsringen på Wheatenfestivalen.

Vilken snygg tjej jag har till syster tyckte nog Elvis, som var överlycklig över att ha någon att leka med.


Det är verkligen inte lätt att försöka fånga två små yrbollar som leker för fullt på bild särskilt inte när mamma Wilma ska vara med och fostra sina små..

I allafall blev resultatet riktigt bra.   Close up   ute i trädgården  Pose  pose Och ÄNTLIGEN fick vi till familjefotot på hela familjen Tornberg!

När de hämtade hem en betydligt mindre Isa 12 maj glömde vi ta fram kameran och varje gång de varit här och hälsat på eller jag varit hemma hos dem så har kameran glömts men nu så...

Jag gissar på att Isa sov gott under hemfärden efter allt stoj här!


Lite senare så var det dags för Elvis att träna på bilåkning. han liksom sin mor, Wilma gillar inte det där med att åka bil när man är en liten 4 månaders valp.

Så idag har Elvis åkt bil runt vattenverket, till Skavsta för att gå på F11 flygvapenmuseum och leka hangarhund, hälsa på hos Frivilliga flygkåren, hemma hos farmor Britta och slutligen när vi kom hem till taxarna som slutdestination kom så kräket upp!

Typiskt men det var roligt ändå tror jag att Elvis tyckte, han fick ju både kissa och bajja på taxarnas tomt liksom knapra en LÅNG stund på ett gotteben innan vi gick hem igen för att äta kvällsmat.

Nu sover han sååå gott på golvet nedanför mina fötter medan de stora tjejerna och husse går på kvällspromenaden.


Ha det så bra alla vänner där ute nu väntar tvfotöljen på mig!


Tjingeling!





Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Skapa flashcards