Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Britt - 29 augusti 2010 20:14

Oj vad dagarna springer iväg....Denna vecka har jag haft känningar av min reumatism så jag och ryggen har inte varit på samma nivå här i livet.

Vädret har ju som bekant varit lite si och så och eftersom jag lätt har känningar vid väderomslag så har det inte blivit så mycket gjort här hemma.

Charlotta har dock varit här och hjälp mig limma om Elvis och Tindras öron som inte blivit snygga trots tidigare limningar. Så kan det vara ibland!


Annars så börjar det bli dags att lägga lite spår i skogen åt Elvis och mamma Wilma.


Takläggarna blev klara i fredags med själva taket så nu återstår lite småpyssel.


I onsdags startade också uppfödarträffarna för hösten och det var trevligt att träffa kollegorna igen efter sommarens uppehåll.


I dag var det tänkt att Wilma, Elvis och Mazie skulle ha ställts ut i Hölö men eftersom valparna har limmade öron och jag inte är riktigt pigg så blev det ingen utställning idag för någon härifrån.


Wilma hälsar till alla vänner att det serveras god middag varje dag i allafall         ( trots mattes trötthet och värk).

Nu är det dock husses plats hon sitter på och där serveras det ingen hundmat, hundarna får allt äta på golvet i detta hus även om Wilma säkert skulle kunna äta på tallrik vid bordet ;))

Sommaren med Ernst är avslutad och vi såg ingen Ove springa omkring i Nora men han har det säkert jättebra nu när husse är hemma igen efter alla inspelningar under sommaren. Hyttan blev iallafall jättefin, hoppas man får se en uppföljning längre fram..


Nu är det dags att varva ner inför den kommande veckan, när valarbetet sätter fart på allvar.

Jag ska försöka åka in varje dag till valstugan under lunchöppettiden för att möta väljarna och försöka svara på deras frågor.


Vi hörs, och ha det så bra alla vänner...


Tjingeling

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards