Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Måndag...

Av Britt - 27 september 2010 14:13

Hallå igen!


Måndag och ny vecka med massa nya spännande saker i antågande får jag hoppas..  EMMY kom ut till farmor och farfar NUUUU!


I går förstärkte Micke grindarna så att inte "Houdini" Elvis kan ta sig över dem.

    Här är det hundsäkert hoppas vi..


Marie, vi har fem grindar och två kompostgaller nu i huset så två st verkar lite amatörmässigt, hihihi hälsa maken det 


I går var jag duktig och gick en sväng i skogen utan hundarna och plockade lite mer lingon och en massa trattkantareller.

Det är ju svårt att få fyra hundar att stå stilla medan man försöker plocka så det var skönt att kunna plocka ifred utan koppel och hundar överallt.

1,5 kg lingon kokades till sylt och svampen är lagd på ett myggfönster på tork.

    Elvis kollar in skörden.


Om en liten stund kommer Margareta och Östen hit med barnbarnen för att hälsa på Tindra.

Ev. blir de fodervärdar till henne om inte barnbarnen är rädda för hundarna.

Vi får se hur det går, håller tummarna att allt blir bra för henne.

  Lilla Tindra som söker ett nytt hem.


Mer rapportering kommer...


Ha det så bra nu är det bäst jag kokar lite kaffe!   

 

Tjingeling!!

 
 
Malin Westman

Malin Westman

27 september 2010 14:41

Det ser onekligen kul ut med alla grindar!
Hoppas attt Emmy kommer snart ut till er och att det löser sig för Tindra.
Tjing Malin

http://malinwestmansliv.blogspot.com

 
Gun

Gun

27 september 2010 15:06

Är jag avundsjuk eller är jag avundsjuk på alla dina trattisar?!!!
Gun

http://www.allaflox.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt - 19 maj 2014 18:58


Halloj!! Det var verkligen ett bra tag sedan jag hade lite nytt att skriva om här. Men nu så kan vi berätta att barnbarn nr 2, Tilde, Sonja Brander kommit! Hon föddes den 11 februari klockan 04:01 och vägde 4408g samt var hela 53,5 cm lång. ...

Av Britt - 22 december 2013 20:37


En riktigt God Jul till er alla från oss!

Av Britt - 21 oktober 2013 16:17

Halloj igen alla vänner! Ja då är jag tillbaks på bloggen. Vad har då hänt sedan förra inlägget? Jo, vi( jag och maken) har varit till London på Proms in The Park 2013. Som vanligt en härlig upplevelse, sitta tillsammans med 40 000 andra och ...

Av Britt - 22 september 2013 19:35

Halloj igen!Får blogga ifrån mobilen idag igen.Vi får se hur det går...I dag passade vi på att åka till Charlotta för att gosa lite igen med Elvis och Moas valpar.Valparna har hunnit bli 8 veckor nu och letar nya kärleksfulla hem att flytta till!Här ...

Av Britt - 17 september 2013 14:56

Halloj!Jag har inte dött! Men datorerna och jag är osams, gör ett försök att blogga från mobilen..Nu är Elvis och Moas valpar snart 8 veckor och därmed redo för att flytta till sina nya hem.Det finns både hanar och tikar otingade som gärna vill komma...

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Skapa flashcards