Alla inlägg den 11 november 2010

Av Britt - 11 november 2010 09:32

God förmiddag alla vänner där ute!


Då var man tillbaks efter morgonrundan med hundarna och solen skiner på snön.


I går var det premiärtur för Elvis och Tindra att gå inne vid vattendammarna.

Oj vilken fart de fick ned för backen, den enda pulkabacken förresten som vi har i närheten.

De var jätteduktiga och badade inte en enda gång fastän Tindra var allt bra nyfiken på vattnet.

Badtemperaturen är ju inte den bästa när det är minusgrader i luften...

 

Full fart framåt...

 

Många spännande spår finns det i snön ifrån, rådjur, harar,räven, katter mm.

 

Här blev det tvärstopp när alla hittade en grop under staketet.

 

Vem har gått under här??

Elvis och Tindra undersöker platsen noga.


Efter att ha pulsat runt i skogarna på morgonen väntar en skön vila för oss alla.

Jag parkerar mig framför tvn (och sover i fotöljen) medan hundarna lägger sig lite här och där och sover gott hela förmiddagen.

Min kropp och jag är inte riktigt överrens om hur den ska fungera i dessa tider. Eftersom jag har Fibromyalgi och Bechterew är jag känslig för väderomslag och sådana duggar ju tätt så här års och kombinationen med kyla och väderomslag är inte precis optimal just nu.


Nu är det dags att lägga sig ner en stund.


Ha en riktigt skön dag och vi hörs!


Tjingeling!!

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Skapa flashcards