Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Britt - 30 oktober 2011 16:04

Hallå igen alla vänner!


Ja då har Tindra blivit av med tratten och sina stygn och även fått börja gå med på promenaderna!

Hon njuter av sin frihet och älskar att vräka sig på fårskinnet framför öppna spisen.

När hon ligger på det syns hon knappt....

   

Några favoritposer av Tindra, skönt att svalka magen..


Vad har då hänt sedan förra bloggen?

Jo, jag har laserbehandlat mitt ena öga igen, så förhoppningsvis kommer jag att få full syn på det framöver och så har vi fixat i ordning rummet på övervåningen så att Zake kan flytta upp dit..

Rummet har blivit ommålat och Matthias  ( Wilmas husse) kom hit igår och tapetserade en fondvägg.

Så här snyggt blev rummet....riktigt tonårsrum.

Fondvägg med grafittitryck, bäddsoffa, tvfåtölj ..bara nya kuddfodral som behöver införskaffas..rosa var ju inte speciellt poppis...


 

Sovalkoven med ny sänggavel och draperier.


Zakes gamla rum ser nu ut så här, i väntan på ett ev. nytt barn. vi får se vad socialtjänsten kommer med ;)

   


Efter en hel del städning av rummen blev det så dags att åka till Järna för att gratulera Daniel som fyllde 28 år igår.

Emmy höll hov inför mormor/morfar. Farmor/farfar Micke, farbror Marcus och moster Elin och morbror Tobbe, Zake och Noah.

Den ungen blir bara goare och goare för varje gång man träffar henne.

När hon inte trodde att vi såg henne gick hon flera steg fram till moster Elin!!


 

Tittut!!


Annars så flyter vardagen på som vanligt, jag har haft ryggskott i över en vecka nu så jag börjar fundera på om jag inte ska ta en "date" med min naprapat Thomas i veckan...han kan göra underverk med en!


På kvällen när det är dags att krypa till sängs brukar det se ut så här..först till kvarn....

   

Sudden däremot föredrar Wetbäddarna eller hundburarna.


Nu är det dags att sätta fast och laga lite middag, för magen har inte riktigt ställt om sig till vintertiden så nu kurrar den rejält!


Var rädda om er!


Tjingeling!

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards