Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Britt - 30 mars 2012 10:27

Halloj igen alla vänner!


Fastän jag tänkt blogga lite oftare har dagarna sprungit iväg utan att jag fått tid över att sätta mig vid datorn.


Vad har då hänt sedan sist?

Jo, i onsdags var vår söta Isa, Wibrimic's Blue Moon Of Kentucky här, medan husse och matte hade huset fullt av gratulanter. Husse Per fyllde år.

Hon är såååå lik mamma Wilma så att Micke trodde han såg i syne när han kom hem efter jobbet och möttes av Isa.


En tur i badet och en sväng med saxen blev det också när vi ändå var hundvakt.

 

Isa före saxens framfart. Blev lite putsning av öron och kinder bl.a för att få fram hennes fina terrierlook.

   

Isa efter.

  

Bror och syster vilar tillsammans. Samma yviga pannlugg...

Äter mat ihop. Fast Isa satte nog rekord i snabbätning!!

Isa nyklippt


 

Isa undrar vad jag håller på med..jagar henne med en kamera hela tiden.


En annan av syskonen i B-kullen Boss, Wibrimic's Big Boss Man skickade ett mail häromdagen. Ja inte han själv utan husse och matte Bengt och Ulla-Britt .

Allt är bra med honom och så här ser han ut i dag:

 

Lik brorsorna, Ove och Caesar.


Det är så roligt att få hälsningar ifrån våra "valpar" både via mail och via besök.

Ni andra ute i stugorna både i Sverige och Norge får gärna höra av er så vi vet hur ni har det!


Nu raskt över till barnbarnet, Emmy som fått en cykel av morfar och mormor häromdagen

och duktig som hon är hjälpte hon pappa att montera ihop den.

 


Nu lär det trampas på ute i Järna..pappa och mamma får bra träning de också när de ska springa bakom.


I går var jag iväg på klädvisning, det var en sömmerska som var i Nyköping och visade upp sina kläder.

Hennes fina kläder hittar du på www.mimmib.se

Och oj vad mycket fina kläder det fanns, unika i sitt slag eftersom det inte massproduceras något utan varje plagg är unikt.

Eftersom jag inte kunde välja mellan de tre klänningar som jag tyckte var finast slutade det med att jag köpte allihop!!

Så sköna så.

Bor redan i den beiga klänningen som är av velour, liksom den turkosa till höger i bild...


Nu är det dags för lunch så, tjingeling för denna gång!


Ha en trevlig helg!


       

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards