Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Britt - 10 maj 2012 15:30

Halloj igen!


Då har ytterligare en date mellan Johnny och Mimmi ägt rum!

Agneta och Johnny kom hit idag igen och efter en lunch för oss tvåbenta var det så dags för Mimmi och Johnny att träffas.

Mimmi och Johnny är verkligen söta ihop, full fart med lek.

   


Eftersom vi trodde att det skulle ta tid för dem idag så bar jag fram Badenbaden stolarna, men Oj vad vi bedrog oss!

Jag hann inte ens ställa fram båda stolarna på altan så var det klart!

Duktiga hundar fixar det precis som vi hoppas på, idag tog det 5 minuter innan det var klart!

Nåja, stolarna var ju sköna att sitta och dricka kaffe i.

 

Johnny ville dock fortsätta att leka med Mimmi men hon var kallsinnig, här leks inget mer idag!

Vill du fortsätta leka med mig får du komma tillbaks i morgon..hihihi

Men Mimmi kom igen då!


 

Om jag bjuder upp fint leker du med mig då??


   

Om jag pussar lite på dig???


Nä,Mimmi tycker att det får vara nog med dumheter för idag.


   

Stackars Johnny, Don Juan som han är, tittar bedjande på mig.

Kan du inte släppa ut Tindra ifrån rummet, jag hör att hon skäller där inne och vill komma ut till mig!

Nej, det får räcka med att para en löptik i taget säger Micke och kommer ihåg hur det var för två år sedan med 15 valpar i huset på en gång!.


Fina Johnny spanar efter någon mer lekkamrat..någon??


   

Mimmi däremot känner sig väl dräktig alla redan och parkerar sig i valparnas hus..


Fortsättning följer....


Ha en bra dag, tjingeling!

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Skapa flashcards