Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Britt - 9 juni 2012 09:16

Hallå igen alla vänner!


Ja då är det ÄNTLIGEN bekräftat att Mimmi väntar valpar om en månad! 


Jag var iväg till veterinären i Katrineholm igår eftermiddag och där såg vi åtminstone 6 valpar, jippi!!

( nu kan visserligen någon valp vara livsoduglig och tillbakabildas och resorberas upp så man inte säkert hur många de är förrens de har anlänt)


Här ser man tydligt 5 små valpar den 6 dök upp bakom de andra och fick inte plats på bilden.


 


Vilken födelsedagspresent jag fick i förskott!!  


Nu börjar förberedelserna här hemma inför valparnas ankomst på allvar.

Åhh vad tiden kommer att gå långsamt nu, den 2 juliär det dagsr röntgen då kan man räkna valparna lite lättare när skelettet är färdigbildat.



I går var det skolavslutning för grabbarna här hemma, Zake slutade 6an och Perry 8an.

Gisses vad tiden går fort!!

Flaggan hissades självklart i det vackra vädret!

 

I dag blir det födelsedagsfika här eftersom jag fyller år så det är bäst att jag slutar här och åker iväg till City Gross och hämtar tårtan jag beställt.  

Det är tur att det finns bagare som inte gör annat än att baka smaskiga tårtor när man själv inte orkar efter tisdagens operation.


Barnbarnet Emmy( eller rättare sagt hennes pappa Daniel) skickade en födelsedagshälsning ifrån frukostbordet i morse.

 

Busloppan Emmy   Farmors älskling!!








Ha nu en riktigt bra lördag alla trots att vädergudarna inte bjuder på sol ännu!


Tjingeling!


Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards