Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Britt - 13 augusti 2012 20:07

Hallå igen!


Nu är det måndag och slut på semestern för denna gång.
I dag kunde jag och Marcus ÄNTLIGEN ha lunchmys på Kohiro, som vi längtat efter Sushi!

Oj, det var gott med en 8 bitars till lunch, fler luncher lär följa...

Eftersom vädret äntligen bjöd på sol så kunde valparna få komma ut i utehagen när jag var tillbaks efter lunchen.

     

Charming Casanova på upptäcksfärd i hagen.

När de varit där en god stund och fått både riktig mat och god mjölk till efterrätt av mamma Mimmi,

öppnade jag grinden och kallade på de små och alla följde då med mig så snällt ut i trädgården.

OJ, vad mycket nya saker att lukta på och undersöka det fanns på andra sidan staketet!

Elvis ser lite skeptisk ut...Får de verkligen vara lösa i trädgården?

Mycket nytt att smaka på. Rabarberblad t.e.x

 

Elvis, Mimmi och jag håller koll på småttingarna.

 

Hej kompis, gå inte!!


Jaktträning...smyyyyg

     

Perry fick famnen full med valpar. Tindra är dock väldigt avvaktande på de där små sakerna..

Cruiser Crusader apporterar min toffla, det är tur att den inte väger så mycket med tanke på att det inte finns så många tänder i munnen ännu.

Liten valp och stor toffla. 

En famn full med valpar! 

Vilken djungel det finns utanför valphagen, Candy Cane på upptäcksfärd!

   

Perry lockar på alla hundar, dags för både stora och små att gå in.


Posten hade i dag med sig ett vykort i från Bohuslän ifrån Marianne och Wilma som varit på Orust igen.

TACK för hälsningen Marianne och Wilma!!

Det är så roligt att få hälsningar ifrån er och vad härligt att ni haft SOL!!


   


Nu är det hög tid att servera valparna litet kvällsmål, ha det så bra vi hörs!


Tjingeling!

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Skapa flashcards