Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Britt - 22 augusti 2012 09:43

Halloj igen!


Ja då var det onsdag igen och valparna är nu 6.5 veckor gamla.

De leker och busar och har hittat en ny hobby... tidningsstrimling!

I dag lade jag upp valpkullen på SKKs sida Köpa hund + att jag annonserar i närområdets tidningar efter några bra familjer till Cruiser, Candy & Caileen som ännu inte blivit tingade, förhoppningsvis får de snart flytta till nya hem.


I går var min bil på bilverkstaden igen!! Denna gång ytterligare en reparation av ACn. suck...

Fick låna en LITEN pigg Hyundai under tiden som min bil var på verkstaden.

 

Kolla in storleksskillnaden på min Trajet och den lilla bilen i gruset!

I den bakluckan får ingen hundbur plats....jo en ihopfälld...

Nu ska det bli spännande att se hur länge det dröjer innan jag är tillbaks på verkstaden med mitt måndagsexemplar till bil!.....tick tack.....pengarna rullar....


I dag kommer Charlotta hit och klipper på Tindra + att hon ska kolla in valparna nu när de är större.

Ska bli kul att höra vad hon tycker om dem men, först blir det en favoritlunch: Sushi med ena sonen, Marcus.

Som vanligt äter vi på Nyköpings bästa Sushirestaurang Kohiro!

 

Nybadad Tindra på tork.

Mimmi och Elvis slapp badbaljan i dag och relaxar i hallen.

 

Elvis stackarn kan verkligen se ynklig ut, undrar om han också ville bada kanske??

Valparna turas om att få egentid med oss andra, i går kväll var det Cruiser som tittade på Dallas med mig.

   


Just nu ligger alla sexlingarna i valprummet i väntan på att gräset ute ska torka upp så att de kan komma ut i stora valphagen och busa. Det är ett elände med daggen..

Lilla söta fröken LILA, Wibrimic's Cute Caileen

 

Grabbarna grus: W Charming Casanova" Ludvig" och W Cruiser Crusader.

 

Wibrimic's Cheeky Chica i hundsängen

   

Wibrimic's Candy Cane inne i valphuset.


Ha en riktigt bra onsdag!!


Tjingeling!

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Skapa flashcards