Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Britt - 23 augusti 2012 07:32

Halloj igen!


Ja då är det torsdag och än så länge inget regn!

Jisses vilket hällregn vi fick i går eftermiddag!!

Som tur var hann jag få in alla valpar till altanhagen innan det började.

Charlotta var här och klippte Tindra fin så nu ser hon ännu mer ut som mamma Mimmi!

 

Nyklippt Tindra.


Efter middagen var det dags för varje valps enskilda gosestund med oss. Micke tog hand om grabbarna och Candy medan jag fokuserade på Caileen och Chica.

Först ut att kolla in huset i lugn och ro var Cute Caileen.

                   

Gör jag inte skäl för mitt namn: Cute Caileen = Söta Flickan?


Sedan blev det Cheeky Chicas tur:

 

Det luktar syster här.

       

Min MAMMA!!!

Ett vedträ, konstig sak eller hur Elvis?

             

Elvis , Chica och mamma Mimmi.


Efter gosandet blev det tillbaks till valphagen.

Casanova hade hellre varit ute lite längre.

 

Jaha, då var man inburad igen för natten...

Ska vi sova nu eller??

   

Lite bus innan det blir natti natti..

         


Nej, nu är det klart slut för denna gång.

Jag vaktar vattenskålen säger Casanova.


Ha en riktigt bra torsdag!


Tjingeling!!

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards