Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Britt - 23 maj 2010 12:03

Hej krönikören!


Jag ville bara berätta att även små valpar kan tillhöra bloggerirörelsen!

Jag som bloggar detta till dig är, Wibrimic´s And I Love You So och letar efter ett nytt hem att bo i ;-)

Matte och husse kallar mig för Andi men grannfrun, Birgitta kallar mig för Tiger Woods för att jag är så bra på golf!


Jag är en riktig charmör som älskar att vara vaken när alla andra sover, om man är det får man nämnligen komma upp ur valphagen och gulla lite extra med valphusse eller valpmatte!

  


När jag var riktigt liten så gott som nyfödd såg jag ut så här..


    15 dagar gammal såg jag ut så här..är jag inte söt så säg??


  

Här ligger jag med mina syskon hos min mamma Mimmi och äter mat bara någon dag gammal( det är jag längst till vänster i bild).


Vi har inte fått äta Keso ännu, bara nymalen köttfärs ifrån Stigtomtaslakteri, ägg-gulor ifrån Larslundshönorna och husses goda pannkakor( fast det var en pytteliten bit var, för husse och matte menar på att vi fiser så förskräckligt när vi äter pannkakor) Förtal kallar jag det för!

Fisenterrier blir vi kallade för när vi alla ligger och släpper lite väder efter en skrovmåltid!

  

Nu säger matte att jag måste sluta blogga för lillhusse kommer snart hem för att bli firad på sin 23 årsdag.


Om en liten valp har tur så dyker det säkert upp någon snart som vill ge en ett hem....

Jag är väldigt bra på att smöra för folk så skicka hit någon trevlig person så kanske jag snart får ett nytt hem!!


Voff voff ifrån Andi.

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards