Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Britt - 29 juni 2010 20:22

Idag är det 8 år sedan vi gifte oss i Bärbo kyrka!

Det firades med flaggan hissad, middag på restaurang och senare tårta och Champagne till Allsång på Skansen.

 

På dagen kom vår lilla Isa, Wibrimic´s Blue Moon Of Kentucky hit med matte Pia och husse Pelle.

Först var det lite morr och gruff innan alla valpar kunde leka för fullt.

Elvis var så glad att han tog ett svanhopp ner i poolen och rullade runt ett varv i vattnet..sicket stolleprov!

 

Jag fick en fantastiskt fin födelsedagspresent av familjen Tornberg, en jättefin svampkorg gjord i Sälg av Pelle!

TACK TACK så mycket den är FANTASTISK!!

  

Och Oj vad den luktar sommar, handtaget är nämnligen tjärat rep...Micke går om kring och sniffar på den titt som tätt!

Vilka valpköpare vi fått!!!

 

På eftermiddagen var vi till skoaffären eftersom lillkillen behövde både stövlar och sandaler.

Efter ett provande blev det ett par av varje för honom och som "bonus" ett par gladiatorsaldaler till mig....kunde inte hejda mig när jag såg dessa....shoppingdjävulen slog till i full kraft.....och vips så hade jag köpt dessa.

  

Vilken härlig solbränna jag kommer att få om jag solar med dessa på, hihihi

 

Annars så har det varit slappartid.

  

Britt ligger i soffan och läser, Zake äter glass och läser Manga och alla hundar slöar i skuggan av pergolan.

 

I morgon kommer det ett par och hälsar på alla Wheatenterrier här, vi får se om det kanske blir någon valp som får följa med hem framöver..

  

Mazie nybadad

  

Litet poseförsök med Mazie.. 

 

 

Nu ska jag ägna mig åt familjen.

 

En fantastisk kväll och natt önskar jag er alla vänner där ute!

 

Tjingeling!

Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards