Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Britt - 14 juni 2010 20:26

Ja, då var det måndag och fint väder minsann, inga stormvindar idag inte...

Nåja, dagen har gått åt till att vara på läkarbesök i storstaden Stockholm med fostersonen,även Micke fick följa med.

Som tur är har vi ju snälla grannar som ser till så att valpar och stora hundar får komma ut och rasta sig samt förser dem med mat på dagen!

TACK grANNE och Birgitta för all hjälp!!!!

Just nu sitter jag och äter matrester igen...mycket potatissallad och kassler/rostbiff finns det kvar efter kalaset.

Är någon hungrig??

Välkommen på lite rester!


Andis resa till Göteborg gick jättebra och husse hälsar att allt är bra!

Ska bli spännande och se om Andi kommer att skälla på Göteborska senare ;-)


Nu ska jag strax sätta mig i vardagsrummet och ta ett glas vin, hann aldrig smaka på det i lördags och eftersom det skulle vara ett gott vin tänkte jag iallafall försöka smutta lite på det.


Ha det så gott alla vänner där ute och vi hörs och ses!


Tjingeling!



Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards