Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Britt - 12 augusti 2010 13:56

Hallå igen!


Idag var jag och Charlotta till Malmköping för att titta på hur Mazie, Wibrimic´s Amazing Grace ser ut.

Lite klippjobb blev det samt limning av öron.

Hon ser jättefin ut och matte Marianne sköter om henne jättebra!

Vi hade stämt träff på parkeringen vid Plevnagården( halva vägen var ungefär) och efter att allt var klart passade jag och Charlotta på att äta lite lunch inne på Plevnagården.

Det blev laxfylld vitfisk med färskpotatis och saffranssås. Inte illa alls.

Nu sitter jag och tittar på när snickarna håller på att bygga ställning på huset inför det kommande takbytet.

Tänk vad det är trevligt att sitta och se på när andra jobbar   .


Elvis och Tindra har däremot roat sig med att slakta en ägg kartong på altanen, jätteroligt! För dem iallafall, det är ju inte de som måste plocka upp bitarna.

  Va?? Vi har inte gjort något det såg ut så här när vi kom ut på altanen....   Jag är helt oskyldig säger Tindra, Elvis ser onekligen LITE mer skyldig ut... Det var en gång en ägg kartong som blev förvandlad till konfetti...


Nej nu så är det nog bäst att jag sätter på kaffepannan så att gubbarna på taket blir glada..  


Ha det så bra i sommarvärmen,TÄNK PÅ ATT DET SNABBT BLIR VARMT I BILEN SÅ LÄMNA INGEN HUND ENSAM I DEN!! vi hörs!


Tjingeling!




Presentation


Välkommen att följa vår vardag!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

TRANSLATE THE BLOG HERE!


Ovido - Quiz & Flashcards